Konsultacijos

Mūsų specialistai pakonsultuos Jus ir patars Jums optimaliausia variantą (pagal kainos ir kokybės santykį) Jūsų problemų sprendimai.

Kokie duomenys jums reikalingi, kad galėtumėte patarti, pakonsultuoti? – Mums reikia žinoti: automobilio markę, variklio tipą, pagaminimo metus, kiek laiko Jus jau eksploatuojate dujinę įrangą, jos pavadinimą, išorės požymių gedimus. Šiuo atveju, prisiminkite, kuo daugiau informacijos suteiksite, tuo greičiau ir tikslesnį atsakymą gausite.
Kaip žinoti, kokia dujų įranga yra sumontuota mano automobilyje? – Jei yra garantinė knygutė žvilgtelkit į ją, ten gali būti parašyta. Jei ne, atidarykite variklio dangtį, bandykit užsirašyti viską ką matote ant reduktoriaus ir kitų dujinės įrangos dalių. Gauta informaciją parašykite savo pranešime (arba paskambinkite). Daugelyje atvejų mes galime greitai ir tiksliai nustatyti dujinės įrangos tipą.
Pakėlus variklio dangtį jaučiams dujų kvapas. Ar tai normalu? – Kvapo neturėtų būti. Uždarykite bako ventilį. Palaukite kol išgaruos dujų kvapas, ir kreipkitės į specializuotą dujinės įrangos servisą .
Kokios turi būti dujų sąnaudos? – Normaliomis sąnaudomis – laikomos 15 % didesnės negu benzino. 20 % didesnės sąnaudos – leistinos, tačiau jeigu sąnaudos viršija 20 % – būtina atvykti į servisą.
Man rekomendavo pakeisti žvakes ir oro filtrą. Ar tai tiesa? Benzinu automobilis veikia gerai. – Dujų mišinys užsidega sunkiau, nei benzino, todėl elektros elementams ( t.y. žvakės, laidai, aukštos įtampos ritės) reikalavimai jų darbo kokybei – aukštesni. Rekomenduojame keisti žvakes kas 15-20 tūkstančių km. tuo pačiu metu ryškiai sumažės brangių aukštos įtampų laidų ir uždegimo ritės gedimo tikimybė.
Kaip dažnai reikia atlikti dujų įrangos sistemos reguliavimą? – Rekomenduojame du kartus per metus – kai prasideda šaltukas – rudenį , ir antra kartą pavasarį, kai pradeda kilti temperatūra (aukščiau nulio). Taip yra dėl dujų kokybės, kurios teikiamos degalinėse įvairių metu laiku – žiemos ir vasaros.
Kur kreiptis dėl pažymos išdavimo (techniniai apžiūrai ?) – Į bet kurią licencijuotą įmonę užsiimančią dujinių sistemų montavimo paslaugom. Pažymą galima gauti ir mūsų įmonėje, atlikus reguliavimą Jūsų dujų sistemos ir turint galiojantį dujų balioną.
Gal galite parekomenduoti kur geriausiai pilti dujas? – Geriausiai piltis dujas gerose kolonėlėse, kur yra didelis klientų srautas. Nerekomenduojama piltis dujų, jei degalinėje tik pasibaigė dujų pylimas į rezervuarą iš dujovežio, Jus turite luktelti bent 20 minučių, kol nusileis sukilusios nuosėdos rezervuare. Vasara venkite degalinių kur dujų rezervuarai yra viršuje, o ne žemėje, nes esant šiltam orui Jums gali užpilti dujų ne skystoj fazei, o dujų garų.
Kaip taisyklingai prižiūrėti dujinę įrangą? – Nepersijunginėkite ant dujų neįšilus varikliui, leiskite reduktoriui sušilti bent iki 40 laipsnių. Kas 25-30.000 km patikrinkite reduktoriaus membraną ir laiku keiskite filtrus.
Kodėl toks nemalonus dujų kvapas? – Pačios dujos – bekvapės. Nemalonu kvapą sudaro specialiai pilamas į dujas kvepiantis skystis “Metil Mercaptan”, tam, kad pajausti dujų nuotėkį.
Koks yra pilnas dujų baliono užpylimo talpumas? – Pilnas užpylimas yra 80% Jūsų baliono tūrio, taip yra daroma saugumo tikslais. Daugiau pripildyti dujų neleidžia vožtuvas, stovintis dujų balione. Jei dujų balionas užpilamas daugiau ar mažiau 80 %, kreipkitės į dujinės įrangos servisą, būtinai su tuščiu dujų balionu.
Kaip žinoti, kokio tipo (kartos )dujinė įranga yra sumontuota mano automobilyje? – Dujinė įranga skirstoma į tipus (kartas):
I kartos sistema – vakuuminis arba elektroninis reduktorius. Dujų padavimas nuo reduktoriaus į maišytuvą per rankinio reguliavimo dozatorių.
II kartos sistema – vakuuminis arba elektroninis reduktorius. Dujų padavimas nuo reduktoriaus į maišytuvą per elektroninį dozatorių kontroliuojamą eko-sistema.
III kartos sistema – Lietuvoje visiškai neprisigijusi. Šios sistemos paduoda dujas per “krabą” į įsiurbimo kolektorių kiekvienam cilindrui .
IV kartos – dujų eksploatacijai naudojami dujų purkštukai, kurių valdymas vyksta su dujinio kompiuterio pagalba. Nėra pagrindinių I,II kartos sistemų trūkumų – „šaudymų“, bei dažnų įrangos reguliavimų. IV kartos sistema labai prigijo Lietuvoje ir yra plačiai įgyvendinama Lietuvoje.
Žmonės manęs klausia mano dujinės įrangos pavadinimo. Kur jį galima pamatyti? – Galioja nerašyta taisyklė, pagal kurią įrangos pavadinimą galima nustatyti pagal užrašą ant reduktoriaus. Jeigu pas Jus IV kartos sistema pavadinimą galima pamatyti ant dujų kompiuterio, kuris taip pat yra po variklio dangčiu.
Kokias žvakes geriausia naudoti eksploatuojant automobilį dujomis? – Patirtis ir praktika rodo, kad tinkamos žvakės yra tos, kurios yra rekomenduojamos pagal katalogus. Bet svarbiausia, kad žvakės būtų tvarkingos.
Automobilis vairavimo metu „šaudo“. Kodėl? – Taip gali atsitikti dėl:
– dėl per lieso mišinio (blogai sureguliuota dujinė įranga arba kažkur siurbia orą);
– blogų žvakių arba netvarkingų aukštos įtampos laidų;
– vėlyvas degimas;
– sugedęs vožtuvų mechanizmas.
Bloga dinamika važiuojant dujomis, ką daryti? – Taip gali būti dėl:
– neteisingai sureguliuota dujinė įranga;
– reduktoriaus gedimo;
– užteršto filtro;
– pakankamai neįkaitusio reduktoriaus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *